University of Twente Student Theses

Login

Evaluation education measurements in 2020/2021 as a result of Covid-19 at Lyceum de Grundel at Hengelo

Vries, W. de (2022) Evaluation education measurements in 2020/2021 as a result of Covid-19 at Lyceum de Grundel at Hengelo.

[img] PDF
389kB
Abstract:De probleemformulering van dit onderzoek is: “het is onvoldoende duidelijk of de onderwijsmaatregelen van Lyceum de Grundel als reactie op Covid-19 effectief zijn geweest”. De “lessons learnt” kunnen helpen om de negatieve effecten van het online onderwijs te beperken en de mogelijkheden van online onderwijs of andere maatregelen beter te benutten. Gestart is met een breed oriënterend literatuuronderzoek over onderwijs tijdens de Covid-19 pandemie. Om antwoorden te geven op de onderzoeksvragen is hierna gekozen voor kwalitatief onderzoek en wel semigestructureerde interviews. Op basis van de resultaten van de interviews met docenten, stafleden en leerlingen van Lyceum de Grundel en ook de literatuurstudie over het onderwijs tijdens de Covid-19 pandemie, is een aantal conclusies getrokken en een aantal aanbevelingen gedaan.
Item Type:Essay (Master)
Clients:
Lyceum de Grundel
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Educational Science and Technology MSc (60023)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/89462
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page