University of Twente Student Theses

Login

De Impact van een leesprocedure bij het oplossen van telproblemen in 4VWO

Maduro, G.G.L. (2017) De Impact van een leesprocedure bij het oplossen van telproblemen in 4VWO.

[img] PDF
1MB
Abstract:In dit onderzoek is onderzocht of het aanleren van een leesprocedure effect kan hebben bij het oplossen van telproblemen in 4VWO bij wiskunde A. Het onderzoek heeft plaatsgevonden bij twee klassen op Aruba op het Colegio Arubano, waarbij de ene klas de leesprocedure aangeleerd kreeg en de andere klas de reguliere lessen volgde. Er is gekeken naar de verschillen tussen de twee klassen en naar de verschillen tussen de leerlingen die Nederlands als moedertaal hebben en leerlingen met een andere moedertaal.
Item Type:Essay (Master)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:31 mathematics, 81 education, teaching
Programme:Science Education and Communication MSc (60708)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/74707
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page