University of Twente Student Theses

Login

Op weg naar een beter E-commerceplein; een onderzoek naar de invloed van kwaliteitsdimensies.

olde Klieverik, I. (2014) Op weg naar een beter E-commerceplein; een onderzoek naar de invloed van kwaliteitsdimensies.

Full text not available from this repository.

Full Text Status:Access to this publication is restricted
Abstract:De online markt blijft groeien, steeds meer bedrijven en cosumenten beginnen een webwinkel en verkopen diensten of producten via het internet. PostNL biedt meer dan alleen het verzenden van poststukken en pakketten, zij hebben specifieke oplossingen voor webwinkeliers: vanaf het starten van je webshop tot aan fulfilment en voorraadbeheer. PostNL biedt al deze diensten aan op haar website, echter hebben zij onvoldoende inzicht in wie de bezoeker is en haar behoeften. Door middel van dit onderzoek wordt er gekeken naar wie de bezoeker is, wat de behoeften zijn van bezoekers van de website van PostNL en hoe zij kunnen inspelen op deze behoefte. Er zal gekeken worden naar aspecten van een website die leiden tot een hogere waardering voor de website. Voor dit onderzoek is de volgende onderzoeksvraag opgesteld: “Hoe kan PostNL haar E-commerceplein herinrichten aan de hand van de behoeften van (e)retailers met als doel een positief effect op de conversie.”
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
PostNL Pakketten, Hoofddorp, Nederland
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:International Business Administration BSc (50952)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/64935
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page